İSTANBUL ESCORT

 

İstanbul Saatlik Görüşen Escort Gizem

  • Listed: 11 Ocak 2020 01:13
  • Expires: 8861 days, 11 hours
Description

Gecelik buluşma tadında heyecan ve sürprizlerle dolu saatlik seansı göreceksin. Saatlik görüşen İstanbul escort olarak biraz kendimden bahsetmek isterim sizlere. Biliyorsunuz burası İstanbul ücretli cinsel ilişki sitesidir. Yani kız ve erkeklerin burada buluşma amacı ve motivasyonları tamamen cinsellik üzerinedir. Burada kız arkadaş sevgili flört uzun süreli bir şeyler bulamazsınız. Gizem, biz zaten bunları biliyoruz. Neden ilanında bu konuya değindin diyenler olacaktır. Demek ki bazı tecrübeler ve yaşanmışlıklar var ki söylüyorum. Sana aşık oldum diyenler benden başkası ile buluşma diyenler falan hep oldu. Bir de saatlik escort ilişkimden bahsetmek istiyorum. Güzelliğim ve de hoş karakterimin tadına varan erkekler bir zaman sonra konuşuyorlar. Saatlik beni sarmıyor bunu gecelik zamana yayabilir miyiz diyorlar. Ben bu görüşme tarzını pek de keyifli bulmuyorum. Bütün gece katlanabileceğim beraberlik istediğim bir erkek olsa idi zaten onunla manita olurdum. O yüzden şu an için böyle devam edeceğiz. Randevularımdan bahsedeyim. Sanki öyle bir yazdım ki sizi başımdan atıyormuş gibi konuştum değil mi? Aslında öyle bir şey yok. Bütün gecenin o tadını tuzunu sana saatlik olarak verebilecek bir hatun düşün karşında. Hiçbir şekilde acele etmiyor. Dakikaları saymıyor. En az senin kadar ilişkiden zevk alma peşine düşüyor. İşte o kişi ben oluyorum. Gecelik görüşme kadar mutlu olacağını iddia ediyorum. Çünkü buluşmamızda yönelimlere dair her şey var. Bunların içerisinde sınırsız cinsel ilişki fanteziler var. Ön sevişme bulunuyor. Aslında böyle alışveriş listesi yapar gibi de karşınıza gelmek istemiyorum. Zira ben doğaçlama sevişme ve karşılıklı zevk alma peşine düşmüş bir kadınım diyebilirim. Uzun boyluyum. 173 boy var. 61 kiloyum. Son birkaç haftada az da olsa kilo almış ve balıketli olmuş olabilirim. Beyaz tenli ve dik göğüsleri olan bir hatun olarak bunların hepsini hak ettiğime inanıyorum. Beyler kendi evinde görüşen bir kızım. Temizlik gizlilik bunlardan asla geri planda durmam. Hem genç hem de saatlik tecrübeleri olan bu özelliklere aynı anda sahip olan birisiyimdir. 28 yaşında olmak bunun en büyük göstergesidir.

No Tags

246 genel görüntüleme, 1 today

  

Listing ID: 8995e18f6c537343

sorun bildirin

Processing your request, Please wait....

Yorum Yazınız

You must be logged in to post a comment.

Share Ad